چه سایزهایی در بنرهای تبلیغاتی از محبوبیت بیشتری برخوردارند؟

چه سایزهایی در بنرهای تبلیغاتی از محبوبیت بیشتری برخوردارند؟

استانداردهای طراحی بنر به سمت و سوی سایز های بزرگ و با وضوح بیشتر می‌روند. پیشتر بنا به محدودیت‌هایی که وجود داشت در طراحی بنرها از سایزهای کوچک استفاده می‌شد. محدودیت‌های حجم بنرها و صفحات وب که برای زمان‌های گذشته بود کاربران را به سمت طراحی سایزهای ۱۲۵×۱۲۵ و ۱۲۰×۲۴۰ سوق داد. 

آمارها حاکی از آنند که سایزهای بزرگ از محبوبیت خوبی بین تمامی کمپین‌ها برخوردارند؛ وضوح بالا، فضای کافی برای انتقال پیام کمپین، نرخ دریافت کلیک (CTR) و … تمامی این موارد دلیل خوبی برای استفاده از سایزهای بزرگتر هستند. 

این روزها تمامی آگهی دهندگان به دنبال دیده شدن بنرهای تبلیغاتی کمپینشان هستند و زمان بیشتری برای طراحی بنرهایی با سایزهای بزرگ می‌گذارند. پس دیگر جایی برای نمایش سایزهای کوچک نیست. این امر باعث می‌شود که تا چند ماه آینده شما در سایزهای کوچک نمایش رایگان داشته باشید و به درآمد مورد نظر از وب‌سایت‌تان نرسید. پیشنهاد ما برای جلوگیری از این اتفاق استفاده از سایزهای جدید و بزرگتر هست تا پیش از وقوع این اتفاق شما با خیال آسوده به درآمد بیشتر فکر کنید.

start campaign

از طریق وب‌سایت خود کسب‌درآمد کنید...

با کد تبلیغات ای‌نتورک،‌ از همین امروز کسب درآمد کنید

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *