راه های افزایش ترافیک وب سایت – قسمت هفتم

راه های افزایش ترافیک وب سایت – قسمت هفتم

در سری مقالات راه های افزایش ترافیک وب سایت، تمامی روش های جذب مخاطب و ترافیک بیشتر برای یک وب سایت را مورد بررسی قرار می دهیم، در قسمت های قبلی راه های زیر را مورد بررسی قرار دادیم.

قسمت اول: تبلیغات، رسانه های اجتماعی و تولید انواع مختلفی از محتواها برای وب سایت.

قسمت دوم: انتخاب عنوان جذاب، سئوی مطلب و صفحه و هدف گذاری بر روی کلمات کلیدی نسبتا بلند.

قسمت سوم: نویسندگی به عنوان نویسنده مهمان برای سایت های دیگر، جذب نویسنده مهمان برای وب سایت خودتان و ترافیک ارجاعی.

قسمت چهارم: انتشار محتوا در لینکدین، پیاده سازی میکرودیتای اسکیما و استفاده از لینک های داخلی.

قسمت پنجم: مصاحبه با بزرگان صنایع، ایمیل مارکتینگ و ریسپانسیو بودن وب سایت

قسمت ششم: سرعت بالای سایت در هنگام بارگذاری، به وجود آوردن احساس انجمنی در سایت، ارسال دیدگاه در وب سایت های دیگر

در قسمت هفتم از سری مقالات راه های افزایش ترافیک وب سایت نیز قصد داریم روش های جدیدی را برای جذب مخاطب بیشتر برای وب سایت بیان کنیم. با پابلیشری همراه باشید.

داده های آنالیتیک خود را مورد ارزیابی قرار دهید

داده های آنالیتیک خود را مورد ارزیابی قرار دهید

گوگل آنالیتیکس یک منبع غیرقابل ارزش گذاری از داده های کاربران وب سایت شماست. شما در آن می توانید کاربران وب سایت خود را از هر جنبه ای تحلیل کرده، به محبوب ترین صفحات سایتتان پی برده و اطلاعات تجمعی کاربرانتان را مشاهده کنید.

به داده هایی و اطلاعاتی که از گوگل آنالیتیکس به دست می آید توجه کرده و از آن ها برای تعیین استراتژی محتوایی و تبلیغاتی خود استفاده کنید. محبوب ترین صفحات و محتوای خود را شناسایی کرده و با بررسی حضور کاربران در وب سایت، پربازدیدترین زمان سایتتان را مشخص کنید.

در رسانه های اجتماعی فعال باشید

در رسانه های اجتماعی فعال باشید

صرف اینکه شما محتوای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، نمی توان گفت که شما در این رسانه ها فعال هستید. اگر می خواهید به عنوان یک عضو فعال در رسانه های اجتماعی به شمار آیید، فعالانه در بحث ها و انجمن ها به گفتگو بپردازید.

در توییتر هشتگ های مربوطه را جستجو کرده و در بحث های مربوط به آن شرکت کنید. اگر در یک پست فیس بوک از شما سوالی پرسیده شد، به آن جواب بدهید و در مجموع تعاملات خود را با مخاطبین و افراد مرتبط به حوزه‌ی کاری خود حفظ کنید.

مطالب خود را در سایت های اشتراک گذاری لینک ثبت کنید

مطالب خود را در سایت های اشتراک گذاری لینک ثبت کنید

در درجه اول به این نکته توجه داشته باشید که به امید افزایش ترافیک ارجاعی، هیچ گاه این سایت ها را با لینک هایتان بمباران نکرده و لینک های اسپم ارسال نکنید، زیرا در اکثر مواقع نتیجه عکس خواهد داشت و یا مسئولین آن سایت، دسترسی های شما را مسدود خواهند کرد.

همواره سعی داشته باشید بهترین مطالب خود را برای اشتراک گذاری در این شبکه ها و سایت های اشتراک گذاری ثبت و ارسال کنید، زیرا با این روش، پس از مدت کوتاهی کاربران همیشگی آن سایت ها، به هویت خوب و تاثیرگذار سایت شما پی برده و تبدیل به کاربران همیشگی شما نیز خواهند شد.

اکنون نوبت شما فرا رسید. آیا شما نیز این روش ها را امتحان کرده اید؟ تجربیات خود را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

start campaign

از طریق وب‌سایت خود کسب‌درآمد کنید...

با کد تبلیغات ای‌نتورک،‌ از همین امروز کسب درآمد کنید

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *