ترویج نام تجاری یا برندینگ چیست؟

ترویج نام تجاری یا برندینگ چیست؟

برندینگ چیست؟ این سوالی است که این روزها زیاد به گوش می رسد. به طور کلی برندینگ به هر راه و روشی گفته می شود که بتواند در دیدگان و اذهان مشتریانتان تصویری از شرکت شما ارائه دهد.

شما با طراحی یک وب سایت که کسب و کار شما را توصیف می کند، طراحی تبلیغاتی که محصولات یا سرویس های شما را معرفی می کند، انتخاب یک رنگ سازمانی، طراحی یک لوگو و فعالیتتان در شبکه های اجتماعی، همه و همه ی این فعالیت ها به معنی ترویج نام تجاری شما و برندینگ است. شما با این کارتان درک مردم نسبت به کسب و کار خود را ارتقا می دهید و باعث می شوید که آن ها با برند و کسب و کار شما آشنا شوند.

چیزی که مشتریانتان راجع به شما می گویند و راجع به کسب و کار شما فکر می کنند، همان واقعیتی است که کسب و کار شما دارد. آن جیزی که درباره شما فکر می کنند بر اساس احساسی است که نسبت به کسب و کار شما دارند و این احساس نیز بر اساس تجربه ایست که پیش از این، از محصول و یا خدمات شما کسب کرده اند.

هدف از برندینگ چیست؟

هدف از برندینگ یا همان ترویج نام تجاری کمک به کاربرانتان است تا بتوانند به راحتی و سادگی فعالیت ها، سرویس ها و یا محصولاتی که شما ارائه می دهید را به خاطر آورند. اما باید این نکته را به خاطر داشته باشید که این تنها یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) نیست، بلکه ترکیبی از تمامی راه و روش هایی است که شما با آن ها تعامل و ارتباط برقرار می کنید.

علاوه بر لوگو و رنگ سازمانی تان، شما می توانید پیام برند خود را از این طریق به گوش کاربرانتان برسانید:

  • محیط و جو فروشگاه تان (و یا دفتر محل کارتان)
  • چگونگی برخورد کارمندان با کاربرانتان
  • چگونگی لباس پوشیدن کارمندانتان
  • محصولی که ارائه می دهید
  • هزینه ای که برای آن محصولات دریافت می کنید
  • روابط عمومی
  • همکاری های غیر انتفاعی و …

تمامی این ها می توانند بر روی نام تجاری و برند شما تاثیرگذار بوده و آن را بسازند.

شما نیز دیدگاه خود را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

start campaign

از طریق وب‌سایت خود کسب‌درآمد کنید...

با کد تبلیغات ای‌نتورک،‌ از همین امروز کسب درآمد کنید

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *