دوری از پاپ آپ و کاهش نرخ پرش

دوری از پاپ آپ و کاهش نرخ پرش

حتما شما نیز در وب سایت های بسیاری با پاپ آپ های مزاحم مواجه شده اید و به احتمال بسیار زیاد با مشاهده اولین پاپ آپ، از وب سایت نمایش دهنده این تبلیغات خارج شده اید. اگر برای شما نیز این اتفاق افتاده تعجب نکنید، شما تنها نیستید!

طبق آخرین نظرسنجی ها و بررسی ها در سال ۲۰۱۳، ۷۰ درصد از جامعه نمونه آماری، تبلیغات پاپ آپ غیر مرتبط را بسیار آزاردهنده دانستند. به احتمال بسیار زیاد، اگر تا به امروز این درصد افزایش پیدا نکرده باشد، کمتر نیز نشده، چراکه واقعا مردم از پاپ آپ ها متنفرند!

به همین دلیل، صاحبان وب سایت ها و بازاریابان (اینترنتی) همواره با این موضوع مواجه بوده اند که چه زمانی باید از پاپ آپ استفاده کنند و چه زمانی نباید از آن استفاده نمایند؟

ما همواره سعی می کنیم از پاپ آپ استفاده نکنیم. چرا که این نوع از تبلیغات کاملا مزاحم خواندن کاربر شده و باعث اذیت و آزار او خواهد شد و در نهایت نیز می تواند باعث ترک کاربر از سایت شود. قطعا این سناریو برای شما نیز صادق است.

ما همواره سعی می کنیم از پاپ آپ استفاده نکنیم. چرا که این نوع از تبلیغات کاملا مزاحم خواندن کاربر شده و باعث اذیت و آزار او خواهد شد و در نهایت نیز می تواند باعث ترک کاربر از سایت شود. قطعا این سناریو برای شما نیز صادق است.

اما از طرف دیگر، همه ما نیز می دانیم که پاپ آپ بسیار تاثیرگذار است و به عنوان مثال می تواند لیست ایمیل های کاربران شما را به سرعت افزایش دهد. اگر شما هم می خواهید از این روش استفاده کنید، چندان هم مشکلی وجود ندارد، اما اگر قصد دارید یک کسب و کار بلند مدت تری داشته باشید که بازدیدکنندگان ارگانیک بسیار زیادی نیز دارد، بهتر است تا جایی که می توانید از پاپ آپ دوری کنید و یا تا حد امکان از پاپ آپ کمتری استفاده کنید تا کمترین اذیت را به کاربرانتان تحمیل کرده باشید.

بر طبق آمار، ۱۴ درصد از کاربران با تبلیغات پاپ آپ تعامل برقرار می کنند و این در حالی است که این رقم در پیشنهادات گرفتنِ ایمیل به صورت پاپ آپ، به ۵۱ درصد می رسد.

بر طبق آمار، 14 درصد از کاربران با تبلیغات پاپ آپ تعامل برقرار می کنند و این در حالی است که این رقم در پیشنهادات گرفتنِ ایمیل به صورت پاپ آپ، به 51 درصد می رسد.

برخی از پاپ آپ ها به گونه ای طراحی شده اند که بازدیدکنندگان سایت را به مشتریان و کاربران ثابت شما تبدیل می کند و قسمتی از بهبود و افزایش نرخ تبدیل به شمار می آید. اما هنگامی که قصد داریم درباره ترافیک های ورودی از موتورهای جستجو و آنچه که باعث لذت کاربران خواهد شد، صحبت کنیم، آنجاست که پای تجربه کاربری عالی به میان می آید.

بنابراین باید این نکته را بدانید که اگر قصد استفاده از تبلیغات پاپ آپ را دارید، شاید در کوتاه مدت درآمد نسبتا خوبی نصیب شما کند اما باید به خاطر داشته باشید که شما در ذهن کاربرانتان، تصویر خوبی از خود بر جای نمی گذارید و به احتمال بسیار زیاد نرخ پرش (Bounce Rate) سایت شما افزایش خواهد یافت. پس از پاپ آپ تنها برای مواردی استفاده کنید که می دانید کاربر از دیدن و مطلع شدن از آن، لذت خواهد برد.

تجربیات و دیدگاه خود در این خصوص را با ما به اشتراک بگذارید.

start campaign

از طریق وب‌سایت خود کسب‌درآمد کنید...

با کد تبلیغات ای‌نتورک،‌ از همین امروز کسب درآمد کنید

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *