کال تو اکشن های جذاب و کاهش نرخ پرش

کال تو اکشن های جذاب و کاهش نرخ پرش

بر اساس آمارهای منتشر شده در Go-Globe، حدودا ۴۷ درصد از وب سایت ها، دکمه های کال تو اکشن واضح و روشنی دارند که کاربران می توانند در کمتر از ۳ ثانیه آن ها را تشخیص دهند. آیا وب سایت شما نیز این گونه است؟

پس از آنکه شما بازدیدکنندگان را با یک عنوان مناسب جذب کردید و با محتوای جذاب آن ها را علاقه مند کردید، این مشتریانتان را با یک کال تو اکشن (Call to Action) ضعیف از دست ندهید.

پس از آنکه شما بازدیدکنندگان را با یک عنوان مناسب جذب کردید و با محتوای جذاب آن ها را علاقه مند کردید، این مشتریانتان را با یک کال تو اکشن (Call to Action) ضعیف از دست ندهید.

مطالعات صورت گرفته توسط SmallBizTrends نشان می دهد که ۷۰ درصد از وب سایت های B2B کسب و کارهای کوچک، از کال تو اکشن های مناسبی بهره نمی برند و به همین دلیل هم نرخ پرش بالا و نرخ تبدیل پایینی دارند.

مطالعات صورت گرفته توسط SmallBizTrends نشان می دهد که 70 درصد از وب سایت های B2B کسب و کارهای کوچک، از کال تو اکشن های مناسبی بهره نمی برند و به همین دلیل هم نرخ پرش بالا و نرخ تبدیل پایینی دارند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمام تلاش خود را برای جذاب تر کردن کال تو اکشن هایتان به کار بگیرید. این امر کاربرانتان را مجاب می کند که بر روی آن کلیک کنند و اطلاعاتی که شما برای آن ها در نظر گرفته اید را مشاهده نمایند.

هنگامی که صحبت از بهینه سازی کال تو اکشن ها به میان می آید، تمامی المان ها و پارامترها مهم به حساب می آیند. حتی چیزی که به ظاهر کوچک باشد، مانند متن کوچکی در پایین یک صفحه، می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی تعامل کاربرانتان داشته باشد و در نتیجه منجر به کاهش نرخ پرش شود.

به عنوان مثال، یک وب سایت تجارت الکترونیکی دانمارکی که محصولات مراقبت از خودرو به فروش می رساند، نرخ تبدیل کاربرانش را تنها با اضافه کردن یک کال تو اکشن به صفحه محصول، ۱۷.۸ درصد افزایش داد.

به عنوان مثال، یک وب سایت تجارت الکترونیکی دانمارکی که محصولات مراقبت از خودرو به فروش می رساند، نرخ تبدیل کاربرانش را تنها با اضافه کردن یک کال تو اکشن به صفحه محصول، 17.8 درصد افزایش داد.

Sprout Social، یک کسب و کار مبتنی بر نرم افزار مدیریتی شبکه های اجتماعی، متوجه شد که می تواند با پیشنهاد یک دوره رایگان از سرویسش و همچنین آموزش کاربران در همین حین، می تواند کاربران بیشتری را مجاب به استفاده دائم از سرویس هایش کند و نرخ تبدیل آن ها را افزایش دهد.

به عنوان مثال اگر شما یک کسب و کار نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) دارید، پیشنهاد یک دوره رایگان می تواند بازخورد بسیار خوبی داشته باشد. همین پیشنهاد می تواند به عنوان یک کال تو اکشن بسیار مناسب عمل نماید.

Sprout Social، یک کسب و کار مبتنی بر نرم افزار مدیریتی شبکه های اجتماعی، متوجه شد که می تواند با پیشنهاد یک دوره رایگان از سرویسش و همچنین آموزش کاربران در همین حین، می تواند کاربران بیشتری را مجاب به استفاده دائم از سرویس هایش کند و نرخ تبدیل آن ها را افزایش دهد.

به خاطر داشته باشید که یک کال تو اکشن مناسب می تواند قابلیت استفاده را بهبود بخشد و اگر چنین اتفاقی بیافتد، کاربران شما از اینکه در سایت شما باقی بمانند، خوشحال خواهند شد. هر ثانیه ای که صرف بهبود کال تو اکشن های خود نمایید، می تواند نرخ تبدیل را افزایش داده و در نتیجه نرخ پرش (Bounce Rate) سایت شما را کاهش دهد.

start campaign

از طریق وب‌سایت خود کسب‌درآمد کنید...

با کد تبلیغات ای‌نتورک،‌ از همین امروز کسب درآمد کنید

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *