سایت خود را ریسپانسیو کنید و شاهد کاهش نرخ پرش باشید

آیا سایت شما ریسپانسیو (واکنش گرا) است؟ هنگامی که مشتری های شما از طریق آیفون، آیپد، تبلت و سایر دستگاه های همراه خود به وب سایت شما مراجعه می کنند، آیا وب سایت شما برای آن ها به خوبی نمایش داده می شود؟

وقت آن رسیده که وب سایت خود را برای موبایل نیز آماده کنید (ریسپانسیو کنید)، چرا که امروزه به جرات می توان گفت که تعداد کاربران دستگاه های موبایل از کاربران دسکتاپ فراتر رفته اند. بنابراین اگر به واکنش گرا بودن سایت خود توجه کنید به راحتی می توانید شاهد کاهش نرخ پرش و همچنین افزایش نرخ تبدیل باشید.

به عنوان مثال، وب سایت AlphaRooms، نرخ پرش وب سایت خود را به ۳۵ درصد کاهش داد، نرخ تبدیل خود را دو برابر کرد و در مجموع، عملکرد خود را به طور کاملا چشمگیری ارتقا داد. اگر شما نیز به ریسپانسیو بودن سایت تان توجه داشته باشید، به راحتی می توانید چنین اتفاق خوشایندی را تجربه کنید.

به عنوان مثال، وب سایت AlphaRooms، نرخ پرش وب سایت خود را به 35 درصد کاهش داد، نرخ تبدیل خود را دو برابر کرد و در مجموع، عملکرد خود را به طور کاملا چشمگیری ارتقا داد. اگر شما نیز به ریسپانسیو بودن سایت تان توجه داشته باشید، به راحتی می توانید چنین اتفاق خوشایندی را تجربه کنید.

به خاطر داشته باشید که هر روزه گوگل بیشتر به سمتِ رضایت کاربر حرکت می کند. بهترین راهی که گوگل می تواند اطلاعات دقیقی از سایت شما به دست آورد از طریق ردیابی رفتار کاربرانتان در وب سایت شماست و هنگامی که سایت شما Mobile-Friendly نباشد، کاربرانی که از طریق دستگاه های موبایلشان به سایت شما می آیند، نمی توانند به درستی از آن استفاده کنند و عملکرد بسیار ضعیفی برای وب سایت شما به ارمغان می آورند (نرخ پرش کاربران در این حالت بسیار بالا خواهد بود، علاوه بر آن، نرخ تبدیل نیز بسیار کاهش خواهد یافت).

در واقع امروزه مناسب بودن یک سایت برای دستگاه های موبایل (واکنش گرا بودن سایت)، یک پارامتر رتبه بندی مهم به شمار می آید. این بدان معنی است که اگر سایت شما mobile-friendly نباشد، مهم نیست که چه مقدار محتوای مناسب در وب سایت شما قرار دارد، شما هیچ گاه نخواهید توانست رتبه خوبی در گوگل کسب نمایید.

شما برای سنجش ریسپانسیو بودن سایت خود می توانید از ابزار گوگل که به همین منظور ساخته شده، استفاده نمایید.

به عنوان یک مثال و نمونه موردی درباره اهمیت mobile-friendly بودن سایت می توان به وب سایت NARS Cosmetics اشاره کرد. این وب سایت تنها ۱۴ روز پس از آنکه سایت خود را برای دستگاه های موبایل آماده کرد، به نرخ تبدیل ۵۴ درصدی در دستگاه های موبایل دست یافت (که این رقم برای تبلت ها، ۲۴ درصد بود). آن ها همچنین توانستند نرخ پرش خود را به نصف، کاهش دهند.

به عنوان یک مثال و نمونه موردی درباره اهمیت mobile-friendly بودن سایت می توان به وب سایت NARS Cosmetics اشاره کرد. این وب سایت تنها 14 روز پس از آنکه سایت خود را برای دستگاه های موبایل آماده کرد، به نرخ تبدیل 54 درصدی در دستگاه های موبایل دست یافت (که این رقم برای تبلت ها، 24 درصد بود). آن ها همچنین توانستند نرخ پرش خود را به نصف، کاهش دهند.

شما نیز دیدگاه و تجربیات خود را در این خصوص به اشتراک بگذارید.

start campaign

از طریق وب‌سایت خود کسب‌درآمد کنید...

با کد تبلیغات ای‌نتورک،‌ از همین امروز کسب درآمد کنید

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *