نکاتی ساده برای طراحی بهتر صفحات فرود (قسمت دوم)

در مقاله قبلی از “نکاتی ساده برای طراحی بهتر صفحات فرود“، ۴ نکته ذکر کردیم که با رعایت آن موارد می توانستید صفحات فرود بهتری طراحی کنید.

نکاتی که برای طراحی صفحات فرود در مقاله قبلی به آن اشاره داشتیم عبارت بودند از:

  1. از تمام المان های حیاتی یک صفحه فرود تاثیرگذار استفاده کنید
  2. تنها اطلاعات مورد نیاز را در صفحه قرار دهید
  3. عنوان صفحه فرود را با کال تو اکشنِ فراخوانِ این صفحه، همسان کنید
  4. به خاطر داشته باشید: کم گوی و گزیده گوی چون دُر

حال در این قسمت از مقاله نیز قصد داریم نکات دیگری را درخصوص طراحی صفحات فرود خدمت شما عزیزان بیان کنیم. با پابلیشری همراه باشید.

۵٫ روی نکات کلیدی و ارزشمند پیشنهادتان تاکید کنید

5. روی نکات کلیدی و ارزشمند پیشنهادتان تاکید کنید

هنگامی که قصد طراحی صفحه فرود را دارید، قطعا از هدف انجام این کار آگاهید و می دانید که چه نکات ارزشمندی را قرار است برای مخاطبانتان به ارمغان آورید. بسیار خوب! به این نکته بسیار توجه کنید که این شما هستید که دقیقا می دانید که چه می خواهید، کاربرانتان هنوز نمی دانند که چه چیز ارزشمندی انتظارشان را می کشد.

بنابراین به این نکته توجه داشته باشید که نکات ارزشمندی که قصد بیان آن را دارید کاملا برای کاربر شفاف کنید. شما می توانید این کار را به راحتی و با بولد کردن این موارد، ارزشمندی موجود در پیشنهادتان را به کاربر عرضه کنید.

۶٫ مخاطبانتان را به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی تشویق کنید

6. مخاطبانتان را به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی تشویق کنید

در طراحی صفحه فرود، این موضوع را به خاطر داشته باشید که حتما از دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی نیز استفاده نمایید. این کار مخاطبانتان را تشویق می کنند تا صفحه فرود شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. حتما حواستان باشد که از دکمه فوروارد کردن برای ایمیل نیز استفاده کنید، چراکه کاربران شما روش های مختلفی برای به اشتراک گذاشتنِ محتواها دارند و بسیاری از افراد هستند که تمایل دارند محتوای دلخواهشان را برای دوستان خود ارسال کنند.

همواره این نکته را به خاطر داشته باشید که حتی اگر کاربرانتان هیچ گاه از سرویس شما استفاده نکرده و یا محصول شما را خریداری نکنند، این احتمال وجود دارد که شبکه ی دوستان و اطرافیانِ او، یک نفر به سرویس و یا محصول شما علاقه مند باشد.

۷٫ هرچه صفحات فرود بیشتر باشد، تعداد مشتری های بالقوه بیشتر است

7. هرچه صفحات فرود بیشتر باشد، تعداد مشتری های بالقوه بیشتر است

براساس گزارشات مربوط به حوزه مارکتینگ هاب اسپات در سال ۲۰۱۲، شرکت هایی که تعداد صفحات فرودشان بین ۱۰ تا ۱۵ عدد است، ۵۵ درصد نسبت به سایر شرکت ها، مشتری های بالقوه بیشتری دارند. جواب این معادله نیز بسیار ساده است، تعداد صفحات فرود بیشتر، یعنی محتوای بیشتر، یعنی پیشنهادات جذاب و شگفت انگیز بیشتر و در نتیجه، یعنی وجود موقعیت های بیشتر برای جذب مشتری های بالقوه بیشتر.

هر چه تعداد صفحات شما بیشتر باشد، شما راحت تر می توانید محتوای یک صفحه فرود را تخصصی نمایید؛ به این معنی که می توانید برای هر کدام از سرویس های، محصولات و یا طرح های تشویقی تان، صفحه فرود اختصاصی طراحی کنید و در نتیجه می توانید صفحات فرود خلوت تر و تاثیرگذارتری طراحی کنید. تمامی این موارد نیز می تواند به راحتی منجر به افزایش نرخ تبدیل سایت شما شود.

و باز هم نوبت شما فرا رسید. شما نیز دیدگاه و تجربیات خود را در خصوص طراحی صفحات فرود بیان کنید.

start campaign

از طریق وب‌سایت خود کسب‌درآمد کنید...

با کد تبلیغات ای‌نتورک،‌ از همین امروز کسب درآمد کنید

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *