بهترین زمان ارسال ایمیل در تست AB

در این مقاله نیز قصد داریم یکی دیگر از نکاتی که در تست AB باید به آن توجه شود را بررسی کنیم.

چندی پیش مقاله ای تحت عنوان “تست AB چیست؟” برای شما منتشر کردیم و گفتیم که “تست AB بدین صورت است که برای هر کاربر، به صورت تصادفی، یک نسخه از دو نسخه طراحی شده برای صفحه مورد نظر به نمایش در می آید و سپس بر اساس داده های آماری و آنالیزهای صورت گرفته بر روی فعالیت های کاربر بر روی این صفحات، بهترین طراحی صفحه با بالاترین نرخ تبدیل کاربر انتخاب می شود.”

پس از آن نکاتی را درباره تست AB و چگونگی انجام آن را برای شما مطرح کردیم. گفتیم که “تغییر المان های رایج در تست AB” یکی از نکات اصلی این تست بوده و پس از آن به “تغییرات افزایشی در تست AB” پرداختیم.

حال در این مقاله نیز قصد داریم نکته ای دیگر را در این خصوص مطرح کنیم. با پابلیشری همراه باشید.

بهترین زمان ارسال ایمیل در تست AB

شما باید از تست AB استفاده کنید تا تشخیص دهید که بهترین زمان برای ارسال ایمیل چه موقعی است؟ بررسی های GetResponse نشان می دهد که ۲۶.۶۳ درصد از ایمیل ها در ساعت اول ارسال ایمیل باز می شوند. بنابراین تشخیص اینکه بهترین زمان برای ارسال یک ایمیل چه موقعی است، بسیار مهم و ارزشمند است.

هیچ گاه این اشتباه را نکنید که به نصیحت یک شرکت دیگر مبنی بر ارسال ایمیل در یک زمان خاص، گوش کنید! این زمان تنها با تست به دست می آید. شاید زمانی که آن شرکت ایمیل هایش را برای کاربرانش ارسال می کند، دقیقا یکی از بدترین زمان ها برای کسب و کار شما باشد! بهترین زمان برای ارسال ایمیل برای کسب و کارهای مختلف، متفاوت است.

بسته به خدمات و یا محصولاتی که شما ارائه می دهید و بسته به مخاطبین شما، بهترین زمان ارسال ایمیل می تواند کاملا با یک کسب و کار دیگر متفاوت باشد.

خوشبختانه اکثر نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی ایمیلی که از آن ها استفاده می کنید، می توانند بسته به نرخ کلیک مشترکین شما در ایمیل های قبلی، بهترین زمان ارسال ایمیل را برایتان پیش بینی کنند.

اما متاسفانه بسیاری از کسب و کارها از استفاده از تست AB ترس دارند، زیرا فکر می کنند که به جهتِ فرایند تست المان های مختلف، احتمال دارد که مشتریان بالقوه خود را از دست دهند. اما حقیقت اینجاست که بدون اینکه قرار باشد نرخ کلیک شما کم شده و یا مشتریانتان آزرده خاطر شوند، می توانید از تست AB استفاده کنید.

شما می توانید برای به دست آوردن بهترین زمان برای ارسال ایمیل ، تست AB را بر روی درصد کمی از مشترکین خود امتحان کرده و از نمونه های از پیش تعریف شده تان استفاده نمایید تا پیش بینی کنید که نتایج به دست آمده چگونه می تواند بر روی تمامی مخاطبین شما اثرگذار باشد. به عنوان مثال شما می توانید برای ۱۰ درصد از مخاطبین خود یک ایمیل در همان زمانی که همواره ایمیل هایتان را ارسال می کنید، ارسال نمایید (نسخه A) و در زمانی دیگر، این کار را برای ۱۰ درصد دیگر از مخاطبانتان انجام دهید (نسخه B).

هنگامی که متوجه شدید بهترین زمان ارسال ایمیل چه موقعی است و چه زمانی می تواند بهترین عملکرد را از خود ارائه داده و نرخ کلیک بیشتری برای شما به ارمغان آورد، برنده را مشخص کنید و به سایرِ ۸۰ درصد باقی مانده از مخاطبین تان، در روز آینده و در همان ساعت، ایمیل مورد نظرتان را ارسال نمایید.

تجربیات خود را در خصوص بهترین زمان ارسال ایمیل در تست AB، با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

start campaign

از طریق وب‌سایت خود کسب‌درآمد کنید...

با کد تبلیغات ای‌نتورک،‌ از همین امروز کسب درآمد کنید

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *