نکاتی درباره طراحی بنر تبلیغاتی

نکاتی درباره طراحی بنر تبلیغاتی

بنر تبلیغاتی چیست؟ این سوالی بود که در مقاله قبلی سعی داشتیم به طور تمام و کمال پاسخ مناسبی برای شما ارائه دهیم. حال سعی داریم در قالب چند مقاله، نکات طراحی بنر تبلیغاتی را با هم مرور کنیم، نکاتی که قطعا به شما در طراحی بنرهای تبلیغاتی بهتر و موثرتر کمک خواهند کرد. با پابلیشری همراه باشید.

یک بنر تبلیغاتی طراحی کنید!

یک بنر تبلیغاتی طراحی کنید!

آری، اولین نکته طراحی بنر تبلیغاتی این است که یک بنر تبلیغاتی طراحی کنید. قطعا تا به حال با واژه “کلیک کنید” که یکی از پرکاربردترین واژه های استفاده شده در فضای مجازی است، مواجه شده اید. این یکی از محبوب ترین کال تو اکشن هایی است که از زمان پیدایش این مفهوم تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است. به کارگیری یک کال تو اکشن که کاربر را خطاب قرار داده و به او دقیقا می گوید که چه کاری باید انجام دهد، به همراه طراحی یک بنر تبلیغاتی که محتوایی در راستای خواسته ی شما دارد، می تواند ترکیب خوبی برای تشویق کاربر به کلیک روی بنر تبلیغاتی شما باشد.

استفاده از عباراتی همچون “کلیک کنید”، “این دکمه را فشار دهید”، “از اینجا وارد شوید” و … می تواند تاثیر خوبی در عملکرد بنر تبلیغاتی شما داشته باشد. همچنین استفاده از عباراتی که به کاربر نشان می دهد فلان سرویس/محصول رایگان است، در طراحی بنر تبلیغاتی می تواند نقش کلیدی ایفا کند. علاوه بر آن، در طراحی بنر تبلیغاتی همواره باید این را به خاطر داشته باشید که شما باید کاربر را به نحوی تشویق کنید که بلافاصله بر روی بنر تبلیغاتی شما کلیک کند، زیرا اگر این کار را انجام ندهد، این شانس را از دست خواهد داد.

تحرک، عاملی برای جلب توجه کاربر!

تحرک، عاملی برای جلب توجه کاربر!

ZD Net (یکی از سایت های معروف آمریکایی) بررسی را بر روی بنرهای تبلیغاتی ترتیب داده که نشان می دهد بنرهای تبلیغاتی متحرک، ۱۵ درصد نرخ کلیک بیشتری از همتایان ثابت خود یعنی بنرهای تبلیغاتی ایستا (Static) تجربه می کنند. این نرخ کلیک در بعضی مواقع تا ۴۰ درصد نیز افزایش می یابد.

بسیار خوب! شاید ذکر عبارت فوق کافی باشد تا شما به قدرت تحرک و پویایی در طراحی بنر تبلیغاتی تان پی ببرید. بنابراین یکی دیگر از نکاتی که در طراحی بنر تبلیغاتی همواره باید بدان توجه داشته باشید، استفاده از تحرک و پویایی بنر تبلیغاتی است.

استفاده از یک تصویر پویا، به همراه یک عبارت نسبتا کوتاه و موثر که با یک کال تو اکشن بسیار ساده (اما قدرتمند) همانند عبارت “کلیک کنید”، همراه شده است، به شدت می تواند نرخ کلیک بنر تبلیغاتی شما را افزایش دهد.

در طراحی بنر تبلیغاتی پویا همواره باید این نکته را به خاطر داشته باشید که حجم بنر تبلیغاتی شما نباید زیاد بوده و کاربر نباید برای مشاهده بنر تبلیغاتی شما، مجبور به دانلود حجم بالایی از اطلاعات باشد. شما باید سعی کنید کاربر را تشویق به کلیک نمایید و اگر بنر تبلیغاتی که طراحی کرده اید، حجم زیادی داشته باشد و کاربر برای مشاهده آن مجبور باشد کمی صبر نماید، مطمئن باشید که خیل عظیمی از کاربران را از دست خواهید داد.

همچنین توجه داشته باشید که بسیاری از سایت هایی که جایگاه هایشان را به بنرهای تبلیغاتی اختصاص داده اند، در صورتی که متوجه سنگین بودن بنر تبلیغاتی شما بشوند، از نمایش آن خودداری می کنند، بنابراین در طراحی بنر تبلیغاتی پویا، یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، حجم بنر تبلیغاتی است.

در مقالات آتی نیز نکاتی دیگر درباره طراحی بنر تبلیغاتی برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد. تا آن زمان، نوبت شماست که دیدگاه و تجربیات خود را درباره نکات طراحی بنر تبلیغاتی به اشتراک بگذارید. بی صبرانه منتظر شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم.

start campaign

از طریق وب‌سایت خود کسب‌درآمد کنید...

با کد تبلیغات ای‌نتورک،‌ از همین امروز کسب درآمد کنید

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *