انواع محتوای موجود در وب: پست نظرسنجی

در سری مقالات “انواع محتوای موجود در وب” قصد داریم انواع محتوا یا انواع ایده هایی که برای تولید محتوا در وب می توان از آن ها بهره برد را مورد بررسی قرار دهیم.

در بخش اول از این مقاله انواع محتوا یا این ایده های محتوایی را لیست کردیم و در قسمت دوم، به محتوای اینفوگرافیک پرداختیم. پس از آن در قسمت سوم به تصاویر Meme اشاره کردیم و محتوای ویدیویی، موضوع بحث چهارم قسمت از این مقاله بود.

محتوای آموزشی و راهنما و محتوای نقد و بررسی کتاب را نیز در قسمت های بعدی مورد بررسی قرار دادیم.

حال در این قسمت از مقاله قصد داریم به بررسی پست نظرسنجی بپردازیم. با پابلیشری همراه باشید.

پست نظرسنجی

پست نظرسنجی از لحاظ کلیات محتوایی باید با پست های عادی وب سایت شما تفاوت داشته باشد. شاید این تفاوت بیشتر در لحن و نگارش محتوای آن باشد. شما در این مورد قصد داریم دیدگاه کاربران خود را در خصوص یک موضوع جویا شوید. علاوه بر آن، شما می توانید این پست ها را به گونه ای دیگر نیز مشاهده کنید، بدین معنی که شما می توانید در خصوص یک موضوع بخصوص، دیدگاه و نظر شخصی خود را به اشتراک بگذارید. هر چه داده هایی که به کاربر ارائه می دهید و موضع خود را بر مبنای آن داده ها اعلام می کنید، این گونه مطالب بهتر بوده، بیشتر خوانده شده و بیشتر به اشتراک گذاشته می شود.

چگونه می توان از پست نظرسنجی بهره برد

شما کافی است بسته به موضوع کلی وب سایتتان، یک مبحث جنجالی را پیدا کرده و درباره آن، از کاربرانتان بخواهید که نظر خود را در خصوص آن مبحث به اشتراک بگذارند. در این گونه پست ها، استفاده از باکس های نظرسنجی، به شدت می تواند در تعامل کاربران تاثیرگذار باشد.

علاوه بر آن، برای آنکه درباره مبحثی بخصوص، دیدگاه و نظر خود را با کاربرانتان به اشتراک بگذارید، این کار را به صورت اول شخص و کاملا محکم و دقیق انجام دهید. همچنین توجه داشته باشید که موضوعی که قصد دارید درباره آن دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید، موضوع داغ و جذاب روز باشد. هنگامی که شما درباره موضوعات مهم و داغ روز سخن بگویید، احتمال اینکه کاربران از طریق موتورهای جستجو به مطلب شما سرازیر شده و اینکه مطلب شما در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود، بیشتر خواهد شد.

مواردی که باید در نظر گرفت

همواره نمی توان از پست نظرسنجی استفاده کرد. هنگامی در وب سایت خود پست نظرسنجی منتشر کنید که مطمئن باشید کاربرانتان با وب سایت شما به اندازه کافی تعامل دارند.

اگر می خواهید دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید، این کار را به دفعات زیاد انجام ندهید. این که شما به دفعات و در خصوص موارد گوناگون بخواهید دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، چندان خوشایند نیست.

هنگامی که قصد دارید نظر خود را بیان کنید، به این موضوع توجه داشته باشید که به دیدگاه های مخالف و در مجموع دیگران، ضربه نزنید و بدگویی نکنید. “عصبانیت” در خصوص یک موضوع ناراحت کننده، با “گزاف گویی” درباره آن، دو مفهوم کاملا متفاوت است!

شما نیز دیدگاه و تجربیات خود را در خصوص پست نظرسنجی، با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

start campaign

از طریق وب‌سایت خود کسب‌درآمد کنید...

با کد تبلیغات ای‌نتورک،‌ از همین امروز کسب درآمد کنید

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *