انواع محتوای موجود در وب: محتوای بررسی محصول

انواع محتوای موجود در وب: محتوای بررسی محصول

پیش از این خواندیم:

معرفی انواع محتوا و یا انواع ایده هایی که برای تولید محتوا در وب می توان از آن ها بهره برد.

حال در ادامه قصد داریم به نوع دیگری از انواع ایده هایی که در وب می توان از آن ها استفاده کرد، یعنی محتوای بررسی محصول ، اشاره کنیم.

محتوای بررسی محصول

درست همانند بررسی کتاب، بررسی محصول نیز می تواند اعتبار و پیشتازیتان را در صنعت خودتان نشان دهد. در هر صنعتی که در آن حوزه مشغول به فعالیت هستید، درست همانند تمامی صنایع، محصولات متنوعی به بازار عرضه می شود که شما می توانید با بررسی آن ها و تعامل با بزرگان تولیدکننده آن محصولات، به اعتبار و ارزش خود بیافزایید. در این حالت، تمامی چیزی که به آن نیاز دارید این است که تجربه خود را از کار با آن محصول به اشتراک گذاشته و پیشنهادات خود را بیان کنید.

چگونه می توان از محتوای بررسی محصول بهره برد

درست همانند محتوای بررسی کتاب، در اینجا نیز بهتر است از یک الگوی ثابت تبعیت کنید. در ادامه قصد داریم الگویی مناسب برای محتوای بررسی محصول ارائه دهیم:

  • معرفی محصول
  • معرفی تولیدکننده
  • توصیف کاملی درباره محصول
  • به اشتراک گذاری مواردی که در محصول مورد توجه شماست
  • به اشتراک گذاری مواردی که در محصول چندان هم جالب توجه نیست
  • ارائه پیشنهادات و توصیه هایی از جانب شما

مواردی که باید در نظر گرفت

در محتوای بررسی محصول، اگر محصولی که در حال بررسی آن هستید، محصولی فیزیکی است، شاید بهتر باشد که یک محتوای ویدیویی نیز از بررسی آن محصول ارائه دهید. این محتوای بررسی محصولِ ویدیویی می تواند به شما این امکان را دهد که محصول مورد بحث را بیشتر و از نزدیک، مورد نقد و بررسی قرار دهید.

start campaign

از طریق وب‌سایت خود کسب‌درآمد کنید...

با کد تبلیغات ای‌نتورک،‌ از همین امروز کسب درآمد کنید

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *