انواع محتوای موجود در وب: محتوای لیستی

انواع محتوای موجود در وب: محتوای لیستی

پیش از این خواندیم:

حال در ادامه قصد داریم به نوع دیگری از انواع ایده هایی که در وب می توان از آن ها استفاده کرد، یعنی محتوای لیستی، اشاره کنیم. با پابلیشری همراه باشید.

محتوای لیستی

لیست های مختلف همواره مخاطبان خاص خود را داشته و نزد کاربران اینترنتی نیز جایگاه بخصوصی دارد. شما همواره در طول روز در وب سایت ها و مجلات مختلف، با این نوع از محتواها مواجه می شوید، به عنوان مثال “۵ راهکار امنیتی برای گوشی های هوشمند”، “۲۱ نکته برای بهبود رتبه سایت شما در گوگل” و … . بنابراین به خاطر داشته باشید، انتشار مطالبی بر بایه ی محتوای لیستی و یا حتی استفاده از لیست ها در انواع دیگری از محتوا، می تواند برای کاربرانتان بسیار جذاب باشد.

چگونه از محتوای لیستی بهره مند شویم

اگر قصد دارید محتوای لیستی تهیه کنید، ابتدا به یک موضوع بیاندیشید و سپس یک عدد انتخاب نمایید. در این حالت به جرات می توان گفت که شما نیمه ی بیشتری از راه را طی کرده اید!

هنگامی که می خواهید شروع به نگارش یک محتوای لیستی کنید، سعی کنید بر مبنای این قالب به پیش روید: در ابتدا موضوع مورد نظر خود را شرح دهید، نکات مورد نظر خود را لیست کنید و در انتها برای کاربرانتان یک نتیجه گیری فراهم کنید.

مواردی که باید در نظر گرفت

  • هرچه جزئیات لیست شما بیشتر باشد، بهتر است.
  • لیست های بلند نیز بسیار خوب و تاثیرگذار هستند.
  • هیچ شماره شگفت انگیزی وجود ندارد! هر عددی که برای تعداد موارد لیست مورد نظرتان در نظر بگیرید، تاثیری در کلیات این نوع از محتوا نداشته و فرقی ایجاد نمی کند.
start campaign

از طریق وب‌سایت خود کسب‌درآمد کنید...

با کد تبلیغات ای‌نتورک،‌ از همین امروز کسب درآمد کنید

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *