انواع محتوای موجود در وب: محتوای مصاحبه

پیش از این خواندیم:

اکنون در این مقاله می خواهیم به نوع دیگری از انواع ایده های نگارشی که می توان در وب از آن ها بهره برد بپردازیم و آن محتوای مصاحبه است. با پابلیشری همراه باشید.

محتوای مصاحبه

هر صنعتی، بزرگان مخصوص به خود را دارد. هنگامی که شما بتوانید با بزرگان کسب و کار در صنعت خود مصاحبه ای تدارک ببینید، از سایر افراد موجود در صنعت خود، احترام و توجه زیادی را جلب خواهید کرد و در نتیجه، شاید گفتن این موضوع بسیار بدیهی باشد که به طبعِ آن، ترافیک وب سایت شما نیز افزایش خواهد یافت. محتوای مصاحبه تماما اختصاصی و منحصر به فرد است و این اطلاعات برای هیچ کسی به غیر از شما، در دسترس نیست.

چگونه از محتوای مصاحبه بهره مند شویم

اولین نکته ای که برای مصاحبه باید در نظر داشته باشید، این است که از مصاحبه شونده درخواست یک زمان از پیش تعیین شده، نمایید. هنگامی که این زمان را از او درخواست کردید، می توانید از قالب زیر برای نحوه نگارش محتوای مصاحبه خود استفاده نمایید:

  • مصاحبه شونده را معرفی کنید، سعی کنید این بخش را بسیار جذاب نوشته تا توجه عموم را به ادامه مصاحبه جلب کنید.
  • از مصاحبه شونده سوال کرده و اجازه دهید تا او پاسخ دهد.
  • به سوال و جواب های خود ادامه دهید تا در نهایت به بخش نتیجه گیری برسید. اگر در حین این سوال و جواب ها، نکته ای نظر شما را به خود جلب کرد، سوالات خود را حولِ آن نکته بیان کنید و در ادامه به سایر سوالات خود بپردازید.
  • در نهایت به بخش نتیجه گیری می رسیم. حتما به خاطر داشته باشید که در این بخش از مصاحبه شونده تشکر کرده و برای مخاطبان خود نیز یک کال تو اکشن (مثلا با این عنوان که نظرات خود را درباره این مصاحبه بیان کنید و …)، فراهم آورید.

مواردی که باید در نظر گرفت

توجه داشته باشید که اگر مصاحبه شما به صورت صوتی و یا ویدیویی است، حتما خلاصه ای از این مصاحبه را به صورت محتوای متنی در اختیار مخاطبانتان قرار دهید.

start campaign

از طریق وب‌سایت خود کسب‌درآمد کنید...

با کد تبلیغات ای‌نتورک،‌ از همین امروز کسب درآمد کنید

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *