آموزش وبمستر تولز ؛ تعداد لینک های ورودی به سایت

آموزش وبمستر تولز ؛ تعداد لینک های ورودی به سایت

با قسمتی دیگر از مجموعه مقالات ۰ تا ۱۰۰ پابلیشری همراه شما هستیم.

در مقاله قبلی سری مقالات ۰ تا ۱۰۰ به آموزش مقدماتی وب مستر تولز پرداختیم و شما را تا حد امکان با مهم ترین بخش های این ابزار رایگان و بسیار ارزشمند گوگل آشنا کردیم. حال قصد داریم آموزش وبمستر تولز را ادامه داده، کمی بیشتر به ابزار نفوذ کرده و به بخش های دیگر آن بپردازیم. موضوعی که امروز در رابطه با آن سخن خواهیم گفت، تعداد لینک های ورودی به سایت، تعداد سایت های لینک دهنده و همچنین اصلی ترین کلمات کلیدی است که با آن ها به سایت شما لینک داده شده است. با پابلیشری همراه باشید.

تعداد لینک های ورودی به سایت

به پنل وبمستر تولز خود مراجعه کرده و ایمیل و پسورد خود را وارد کنید. پس از آن به داشبود وبمستر تولز هدایت می شوید.

برای آنکه بتوانید به تعداد لینک های ورودی به سایت خود پی ببرید و اینکه ببینید کدام وب سایت ها به شما لینک داده اند، باید به قسمت Links to Your Site مراجعه کنید.

بدین منظور با استفاده از نوار منوی سمت چپ، بر روی منوی Search Traffic کلیک کرده و سپس گزینه “Links to Your Site” را انتخاب نمایید.

بدین منظور با استفاده از نوار منوی سمت چپ، بر روی منوی Search Traffic کلیک کرده و سپس گزینه "Links to Your Site" را انتخاب نمایید.

پس از کلیک بر روی گزینه مذکور، به صفحه ای همانند تصویر زیر هدایت خواهید شد.

پس از کلیک بر روی گزینه مذکور، به صفحه ای همانند تصویر زیر هدایت خواهید شد.

در اینجا، با ۳ قسمت مواجه خواهید شد:

  • Who links the most: در این قسمت، وبمستر تولز به شما می گوید که چه وب سایت هایی به شما لینک داده اند.
  • Your most linked content: در این قسمت به شما گفته می شود که به کدام صفحه از صفحات شما، بیشتر لینک داده اند. کاملا بدیهی است که صفحه اصلی وب سایت شما، بیشترین تعداد لینک های ورودی را داشته باشد.
  • How your data is linked: در این قسمت به شما نشان داده می شود که وب سایت های لینک دهنده به شما، با چه کلمه کلیدی به شما لینک داده اند.

با کلیک روی گزینه More در هر قسمت، با اطلاعات بیشتری مواجه خواهید شد که در ادامه به هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت.

قسمت Who links the most

با کلیک بر روی گزینه More در قسمت Who links the most، به جز نام وب سایت ها، دو ستون دیگر به شما نمایش داده می شود. در ستون Links، تعداد صفحاتی که از سایت مذکور به وب سایت شما لینک داده است به نمایش درآمده و در ستون Linked Pages به شما می گوید که این تعداد لینک از سایت مذکور، به چه تعداد صفحه از وب سایت شما لینک شده اند.

به عنوان مثال به تصویر زیر دقت کنید.

قسمت Who links the most؛ با توجه به تصویر فوق، 1264 صفحه از فلان سایت، به 3 صفحه از وب سایت پابلیشری، لینک داده است.

با توجه به تصویر فوق، ۱۲۶۴ صفحه از فلان سایت، به ۳ صفحه از وب سایت پابلیشری، لینک داده است.

قسمت Your most linked content

با کلیک روی گزینه More در قسمت Your most linked content نیز به صفحه ای هدایت می شوید که به جز نام وب سایت ها، دو ستون دیگر به شما نمایش داده می شود. در ستون Links، تعداد صفحاتی از وب سایت های دیگر که به صفحه مذکور از وب سایت شما لینک داده اند اشاره شده و در ستون Source domains هم تعداد وب سایت هایی که به شما لینک داده اند، اشاره می کند.

به عنوان مثال به تصویر زیر دقت کنید.

قسمت Your most linked content؛ با توجه به تصویر فوق، 33 وب سایت از 1547 صفحه از وب سایت خود، به صفحه اصلی پابلیشری لینک داده اند.

با توجه به تصویر فوق، ۳۳ وب سایت از ۱۵۴۷ صفحه از وب سایت خود، به صفحه اصلی پابلیشری لینک داده اند.

قسمت How your data is linked

با کلیک بر روی گزینه More در قسمت How your data is linked نیز، کلمات کلیدی بیشتری را مشاهده خواهید کرد. همان طور که پیش تر اشاره کردیم، این کلمات کلیدی بدان معنی هستند که وب سایت های دیگر، با استفاده از این کلمات به وب سایت شما لینک داده اند.

start campaign

از طریق وب‌سایت خود کسب‌درآمد کنید...

با کد تبلیغات ای‌نتورک،‌ از همین امروز کسب درآمد کنید

بیشتر بدانید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *